♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

03 September 2012

Aku yang bernama AKU

Hari ini 2 September 2012..
Setelah setahun lebih aku tidak menulis, akhirnya hari ni aku menulis kembali..
Kerana apa?

Kerana hari ini adalah permulaan segala-galanya dalam hidup aku...

Hari ini hari pertama aku bekerja..
Ya..BEKERJA..~!
Sebagai apa? sebagai ape yg korg nak..aku OK aje...

Hari nie perasaan aku sgt la berselerak dan bercampur abcdefgh..
Pertama kali berjauhan dengan mak ayah aku masa aku sambung degree di Universiti Pendidikan Sultan Idris.. 2 pon rasa mcm nk lari ja.. X blajar pon xpe janji hati aku hapy...tapi akhirnya aku berjaya menghabiskan pelajaran aku smp ke Menara Gading..Gading la sangatttttt...

-Akhirnya dapat juga aku mengengam segulung ijazah-

Ini kali kedua aku berpisah dengan family aku...selama 7 bulan aku dok bawah ketiak mak ayah aku lepas aku blaja...tapi...7 bulan tu adalah suatu masa yg sangat singkat tau....x puas lg bermanja2 dah dpt kerja..

2 laaaaaaaaaa...sapa suruh gatal sgt mintak kerja..kan dh dapat...PADAN MUKA..~!

Alhamdullilah aku dapat menjadi salah seorang pensyarah Pengajian Malaysia di kolej *ini* di Shah Alam....*secret*

Tapi yg aku sedihnya aku kena berjauhan dengan family..huhu...Rindu makkkk....

Oklah..malas nk citer panjang2..nanti lg emosi aku...

.............. 





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...