♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


18 November 2010

!!..HaRi RaYa AiDiLADHa YaNG MeNCeMaSKaN..!!!

SeRiuSs...
ni lah 1st time aku beraya dlm tkezut...
Pagi2 raya lagi aku sudah beraya kt umh nenek aku (sebelah abah) di Kangar..Bila hari berganjak hmpir tengahari, aku dan seluruh ahli kluarga aku p kg sebelah mak aku plak di Arau..(exceli,kami lbh rapat ngn keluarga sbelah mak) bila kami g tghari, sdg tntu2 kami akan berkampung disitu smp tgh malam..
TENGAH MALAM..?? yes....!!!.. nmpk sgt..bkn sgt je, mmg tersangat2 pilih bulu kasih right..??

cm besa la..kompom ramai giler kt umh sbelah mak aku ni..2 yg syok dtg cni..
< dlm loghat selatan, 'tok' adalah nenek, 'wan' adalah atok..ini pgilan disebelah utara no...>

Wan aku ni aku nmpk agak keletihan..aku sdh mklum yg die mmg sakit sejak 2 3 ari nie..namun, sakit tua normal jela..tapi..tibe2 sesuatu yg X normal blaku..
Wan aku tibe2 je semput yg agak terok..kbetulan msa 2 umah tok+wan ni dipenuhi pengunjung dr sanak saudara terdekat..kami smua mmg agak tkejut..!!!...

wan aku mnunjukkan semput yg luar biasa dan ini adalah ptanda serangan STROK..!!!
Ya Allah, aku mohon supaya X blaku ape2 yg x diingini msa 2..tp, kaki dan tgn nye dh kejang..
Sepupu aku tpksa col pihak hospital..dah la tgh raya, mmg tsgt lah ssh nk dpt hubungi mrk..arini kn cuti umum..

Namun, Alhamdullilah dpt dihubungi dan ambulance akhirnye smp...wan aku tpksa dibawa ke hospital dgn segera krn DARAH TINGGI yg dihidapi oleh wan aku tbe2 mnjadi tekanan yg rendah..

Tinggi >>>>> Rendah

uisshhhhhh...sgt bahaya bile jd cmni...wan aku tpksa dibw ke Wad kecemasan..die di periksa secara teliti..die akhirnye ditahan di Hospital..

Namun.......................

wan aku ni yg sememangnye amat tidak gemar dok kt hospital ni minta nk balik..nk xnk, doktor tpksa benarkn..itu pon krn keadaan nya yg dh stabil..(ALHAMDULLILAH)..
Balik ja umah, umah tok+wan aku dipenuhi sanak sedara yg senantiasa mngmbil berat..
Wan aku dpt bckp sperti biasa..aku sbnrnye sedih keadaan dia cmtu tp...x dtnjukkan kpd umum..

Walau apa pon, aku sgt bsyukur pd ALLAH S.W.T krn masih diberi peluang utk bsama wan aku walaupon keadaan pada mulanya sangat kritikal dan mencemaskan..
Mudah2an Keluarga kami dijauhi drp musibah2 atau penyakit yg kritikal..Amin..

Posing dlm keadaan mencemaskan..???


Ohhh..TiDaK..!!!
Ini adalah pic sblum detik2 mencemaskan itu blaku...


Ape2 POn....

SeLaMaT MeNYaMBuT HaRi RaYa AiDiLADHa KePaDA UmaT IsLaM SeLuRuH DuNia...

No comments:





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...