♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


18 February 2011

Perempuan2, sila jaga hati perempuan lain tauuu..

HOT..
.
.
.
.
HOT..
.
.
.
.
HOT..
.
.
.
.
HOT STORY..

Arini aku nk bercerita kisah perempuan-perempuan diluar sana yang x menjaga hati kaum sendiri WALAUPUN tanpa disedari...

camne yek ade perempuan2 yg cmni kt luar sana..? xde perasankah mereka..? atau memang sejak dilahirkan tanpa hatikah..??
Apakah agaknya difikiran mereka..?
oh..aku tidak mengerti.....

straight 2 the point la...cerita ini hanya sesuai dibaca oleh pelempuan2 yg sedang bercintan..yg sedang bermaggi xyah la baca..xde kena mengena pon... =p
sapa2 yang ada bf mesti otomatik ade prasaan cemburu kan..betol x..? ke aku sorg ja ada prasaan cmtu..?
Wat ever la..ada prasaan Cemburu bermakna aku ni masih lagi kategori manusia normal..
OK..aku normal..Alhamdullilah...

Bab cemburu ni baru bab 1..Bab yg ke2 disini ialah apabila bf anda ada kwn perempuan..apa prasaan anda?sudah tentu tidak kisah kan..normal la 2 lelaki ade kawan pmpuan..takkan la xleh kawan lansung pulak kotttt..Melampau la tu...QUEEN btol kalau camtu...

Tapi yg masalah kat sini kalau kawan perempuan tapi RAPAT...Diulang suara...RAPAT...
Kadang2 si perempuan 2 pulak lebih2 dari si GF nye..Adoii...perempuan2...
Mula2 berkomen koman dalam fb..OK fine...boleh diterima....pastu berhantar bermesej dalam telefon..
OK fine...mybe sebab asaimen or else or about discussion bagai or..or..
or..
or..
OR..........
haa...ni yg chek xmau dengaq ni...MENGATAL...ayoyoyo..banyak kes yg aku dengar camni...
si LELAKI...sudah lumrah memang tidak boleh digoda..goda goda akhirnya tergodam...auuchhhh..!!
*harap2 la My A tidak seperti itu..Amin...*

Itu kes kedua2 pihak...kalau kes yang paling aku hangin..aku..?? eh..silap..aku hangin mewakili perempuan2 diluar sana...dorg wakilkan aku untuk berbicara disini...Yang paling x suka kalau si lelaki dah bagitau dia ade gf tapi masih nak jgk gatal2..tolong la yek wahai perempaun...jagalah hati wanita2 diluar sana juga..andainya anda kawan rapat ngn bf dia pon dan andainya anda tidak ada hubungan apa2 skalipn, xperlu la lebih2 seolah2 anda pulak AWEK die...kadang2 kt fb, si perempuan ni yg memonopoli mengomen-ngomen smpkan si gf xde ruang pon nk selit komen die....Parah3x...dah terpampang kt sebelah tu 'in a relationship with'......tp x paham lagi ka...kalau dah si lelaki 2 dah gtau ade awek, xperlu la nak rapat2..
Ohhhhh....sangat mencik nengok...



TENGOK boleh, PEGANG..?? Jangannnnnnn....

Melainkan kalau si lelaki yg ade gf itu pon ade perasaan pada wanita itu...dua2 dh suka..Layannnnn jala....mungkin ada sebab si lelaki itu berkawan ngn si perempuan yg lain..
(walaupon lelaki itu kategori gatal..ahakk..!)

RELEX2..ape Emon emon ni..

dush3x...pang3x..Krooh3x...
Oh...rupenye2 aku bermimpi di tengahari...(*.*)zzzzzzzzzzzzzzzzzz


No comments:





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...