♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


16 January 2011

- Al-kisah dahulu punye celita -

Sunday morning already...
Secara tiba-tiba teringat kisah zaman kejatuhan melaka dulu dan macamane aku tumpaskan penjajah dengan jayanya... * Boleh berhenti baca sekarang kalau rasa nak pengsan *

Al-kisahnya...
Bukan aku nak cerita pasal sejarah ni pun..(@_@)

Cuma nak mengimbau kembali kisah Dia Dan Aku..Aku Dan Dia..
1st time kenal masa 2 bulan Puasa OK...
Tarikhnye x berapa hingat tapi yang pastinya awal bulan 9 tahun 2008..
*Sekarang dh 2011 ye, harap maklum*

Pertama kali dia datang kat aku, aku nampak dari jarak jauh je..Bukan la dia dok jauh pon tapi aku x nampak wajah yang sebenarnya..Dah la tah brape nak ingat sangat muka dia..


Camnila dia datang kat aku..
Opss, jangan salah faham..aku cuma nak cerita dia datang kat aku pakai helmet yang membuatkan aku susah nak nampak muka dia je..takde la datang dengan gaya camni..
Boleh pengsan aku kalau dia datang dengan dressup ala nk lumba bagai..

Bila 1st time jumpa, aku masih tak boleh ingat muka dia camne sebab memang sangat2 x jelas..

Kali kedua jumpa..
Masih hampa...
Mengapa..??

Dia pakai anak tudung snow cap la pulakk...Lebih kurang gaya camni la dia pakai masa tu..
Apala yang dia nak sorok sangat rambut dia tu ntah...Tak pon masa tu dia rasa dia dok ala-ala kat Korea kot..sebab tu dia pakai Snow cap..

Kali kedua jumpa, jelas jugak la nampak muka dia cuma selagi tak nampak rambut, rasa tak lengkap lak hidup..*eh3, apa kena mengena lak dengan hidup..? *

Whatever.........
Kini, walaupun dari jauh aku hanya nampak cuping telinga dia je pon aku rasa aku boleh kenal dia..
Hebat tak..?
Tak hebat mana pon sebab.......kebanyakan orang bercinta akan kenal gaya pasangan dia secara sendirinya..

Tak percaya..?
Cubalah hari ini..
Hari ini..


- PERMATA YANG DICARI SUDAH KU TEMUI -

No comments:





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...