♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


18 January 2011

Seluar JIN

YES...!!
Aku amat mengemari seluar jeans..
Tak kira dok rumah ke, pergi pasar malam sekalipun aku akan pakai seluar jeans..
Bagi aku, jeans ni sempoi tapi style..
Tapi, ramai jugak yang tak minat pakai..
Tak kisah la kan...Janji aku suka suda.....

Bab minat tu dah OK..
Bab nak beli tu masalah sikit..
SIKIT..?
Oh Nooo....Macam masalah banyak je...
Sesunguhnya aku amat cerewet memilih jeans..

Jika Dulu..Dulu..Dulu..
Aku lebih prefer memilih jeans jenama ala-ala ladies cket contohnya GUESS..
Tapi.....boleh tahan mahel gak la hargeeenye...
Kadang-kadang aku hentam ja beli tp aku selalunya akan pastikan poket belakang seluar 2 mesti unik dan style..* Demand la sgt..*
Tapi ape2 pon, Jeans Levis tetap yg terbaik ok..! sangat2 selesa dan matching dengan aku..
* muntah*

OK2..Tapi sejak setahun dua ni aku rasa aku dah terpikat kat satu jenama ni..
Kedai ni banyak cawangan contohnya kat Times Square, Sunway pyramid, Mid Valley & byk2 lagi la..
Nanti cari sendiri ye................

Serius..
Aku suka tengok design2 T-shirt ngn jeans kt kedai ni..Memang taste aku la..Jeans yang ade semua wawuwawuwuwua...

Pasal harga..?
Tak perlu khuatir atau bimbang..

Becoz..
Because..


Harga jeans2 dan segala jenis baju-bajuan kat sini sangat2 berpatutan..
Murah gilerrrr.....=D


 Salah satu cawangan ROMP..









Pastikan ade tag hijau ni baru beli ye...

 Pulang dengan hati gumbira sambil mengendong beg plastik nie..ahakk..!







5 comments:

Cik Sitie said...

Butik romp ni ada jual cardigan x..kt times square level brape ek..

Cik Sitie said...

butik romp ni ada jual cardigan ek..
kt time square level brape butik ni..

Unknown said...

x silap sy butik ni level 1..

Anonymous said...

kalau baju t-shirt romp tuk pompuan , biase berape harga nyew ?

Unknown said...

Depends jnis baju jgk..slalunya dlm rm49 cmtu la..tp baju mmg sgt stylo..





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...