♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


14 December 2010

BeRSoSiaL MenGGuNaKaN JaRi

FRIENDSTER
FACEBOOK
MYSPACE
TWITTER
TAGGED
HI5


Adakah anda mengenali semua di atas..?
kalau tidak kenal, saya percaya anda memang tinggal di kawasan yang tidak mampu di tembusi oleh mana2 jalur lebar di abad ini..

Kalau diberi pilihan, agak2 mana satu yang korang nak guna ek..? of couse la yang paling top n fames n tip top n segala macam lagi bukan...?

aku juga salah sorang manusia yang ketinggalan agak jauh dari orang lain..Dulu aku amat2 lah tidak berminat dengan laman sosial ni..bagi aku, smua ni buang karan ja..menghabiskan borehh aje..agaknya dah memang sifat aku tidak berminat untuk bermember dengan orang tidak dikenali.. agak bahaya ye sebenarnye berkawan dengan orang yang tak dikenali kan3..tapi..datang hasutan dari sapa pon aku x ingat dah masa tu..aku pon mula berjinak2 dengan FRIENDSTER...betol ke ejaan aku ni..?

1st time guna fs ni rasa best lak..tapi, fs ni sbenarnya byk menemukan aku dgn sahabat2 lama aku..teruja gile aku bila dapat jumpa blk member2 lama..kangen banget sama member2 lama..lagi 1 yg bestnye fs ni sbb blh htr gambar2, bling2 segala macam kt member2...aku ni yg agak keanak2kan memang gini..suka gambar2 bling2..shukenye..shukenye..*sila muntah*


dulu excited bebenor ngn fs nie..
hari2 login =))  nmpk sgt penipu 

Our generation loved Friendster just as how everybody loves Facebook today but....
NOW....
FACEBOOK mendominasi segalanya...isu mengenai facebook kini terpampang di dada akhbar 
(sedang skema, harap maklum)..

aku pon x terkecuali sebenarnye...kihkihkih..


sila login fb anda sekarang ye...sila..sila..x marah pon..

TETAPI....adakah anda semua sedar...(skema balik)..

Dalam facebook sahaja terdapat 3.5 juta pengguna di Malaysia (kenyataan di Kosmo -isnin 15 feb 2010-)
Jika di perhatikan rata2 laman web atau blog kini  menggunakan aplikasi atau plugin dari facebook.com yang kini sangat popular seperti 'Like Button','Facebook Share'dan banyak lagi aplikasi yang di gunakan sepenuhnya..

timbul pulak macam2 isu kt negara ni...sampaikan psal FB pon leh bercerai...
*jangan tiru perangai x elok ni yee*
tak payah la smp bercerai berai pasal benda alah ni...agak2 tension sangat dengan makhluk tidak bernyawa ni, sila pergi ke bhg setting kemudian tekan CANCEL ACCOUNT..
<sila pergi buat skrg jika ada simptom2 seperti diatas OK>

Tengok ni...tengok cepattt...!!!!


Ini statistik pengguna facebook pada tahun 2010...Malaysia memenangi tempat ke 28 dalam dunia...
*kan bagus kalau sukan Olimpik dapat kedudukan cmni*
Bayangkan pengaruh FB kt Malaysia tempat tumpah darahku ni..

Kepada sesiapa diluar sana yang dah insaf, boleh la mendelete akaun FB masing2 yek..
(x terkecuali org yg sedang menaip ni..)

Ape pon, x salah nk guna FB tp jgn la serius sgt sampai nak bergaduh bertumbuk bertikam-tikam..

DAN...
YANG SEBENARNYA..(lagu YUNA plak dah.....)

#
#
#
#
#
#
#

aku rindukan FRIENDSTER aku yg dulu tp dh delete....
huwaaaaaaaaaaa...;((

*****************************************
Syuh..syuh..kanak-kanak ribena sedang meraung



4 comments:

Anonymous said...

lorhh.. akaun fs dh delete??? ke otomatik terdelete sbb x on9? sayangnyeeeeeeee. tp xpe, dh de fb sbg pengganti. hihi.. tp ttap xsama cm fs kn cik linda? huhu.. < Mrs. sHaRuL HeLmy =) : gelaran utk msa dpn.. =p >

Unknown said...

hehe..
btol 2 mrs sharul helmy...
yela...dh xleh guna sama la mcm dh delete..
tp xpala..dl len skg len..

najah said...

hahaha..ak pon rndu zmn frenster dlu2 linda...

Unknown said...

cik ninot aka mima..haruslah rindu2an, knal dunia pon pkai fs dlu br fb...miss3





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...