♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


22 December 2010

Nyanyian bak buluh perindu..

Dulu...
aku mengimpikan seseorang yang mampu memberikan cahaya dan sinar dalam hidup ku..
juga mengimpikan seseorang yang romantik dan penyayang...
Dan..
Dan..
*Sila muntah sekarang, kamu tidak pelu bermadah-madah wahai Lienda..*


Ok..let be straight 2 the point..(ayat omputih buatan tangan, sila paham)
Pernah kah anda ditujukan lagu oleh seseorang yang dekat dengan anda.?
Pasti pernah bukan...

Tetapi..
Pernahkan sang jejaka itu menyanyikan lagu dengan menggunakan suaranya sendiri kepada anda tanpa menggunakan miming..??
kalau tidak pernah, boleh menangis sekarang..ye..sekarang..


Actually, saya bukanlah insan yang tidak pernah mendapat keromatikan seperti diatas..
boleh dikatakan selalu dapat..*muntah lagi*


Oklah..oklah...susah la panjang2 tulis..
apa pon, terima kasih kepada My Lovely Lovely kerana selalu membuat aku teruja dan terkesima dengan dirinya..


Lagu yang selalu diperdendangkan di cuping telinga ku sebelum tidur tidak lain tidak bukan ialah.........
"BISIKAN NURANI"

Liriknye sangat bermakna...huhu..terharu..(mata berkaca-kaca)

Lautan kematian ombak
Tenang pantai tiada terusik
Begitulah tasik hatiku
Sejak kehadiranmu

Betapa aku hargai
Anugerah syurga di dunia
Doa kudus aku panjatkan
Semoga dirahmati

Telahpun ku syukuri
Di dalam hidup ini
Cinta suci kurniaan Ilahi

Kejernihan wajahmu
Sempurna pada pandanganku
Kau kirana
Keturunan terpilih
Disanjung serta dihormati
Kau permata
Kesederhanaanmu
Mengecap kekayaan dunia
Kau mestika
Ketaqwaan dirimu
Itu yang merantai jiwaku

Bukan aku memuji
Apalagi memuja
Salahkahku kagumi… perhiasan duniawi

Bisikan nuraniku
Engkaulah pilihanku
Akanku pertahankan
Amanah suci ini...

♥♥♥...TERIMA KASIH SAYANG...♥♥♥  

2 comments:

Halia Kentang @ Annpaan said...

serius, romnTIK sungguh..
jeles2x
hehehehe

Unknown said...

hahaha..
paan2..
ko nie..





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...