♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


11 December 2010

.: RuMaHKu SyuRGaKu :.

Segarnye...

Nyamannye..

Tenang..

xcely, aku skg sedang beronok2 di kmpung aku atau dgn bhs mudahnye tgh honeym00n kt umah ku syurga ku ni..almaklum lah, cuti sem yg pjg bg seten2 org tp pendek bg aku..
dok kg ni tenang amat...setenang air di lautan...

mane x nye, dok umah xyah pk psl nk mkn ape tghari ni, nk minum ape sblm g kls, nk sarapan ape esoknye, nk basuh bju bile..xyah2..x perlu pkirkn smua 2 bila brada dirumah...ckup la kt U saje ye...
ini bkn bmksud aku x wt smua ni kt umh tp bak kata pepatah "RUMAHKU SYURGAKU"...dok umh wt ape pon xde msalah..klu kt U, nk mkn pon jd msalah..arggghh...FORGET ABOUT IT..

Bak kata pepatah lagi ..(bpe byk pepatah daaa,,,,)
hujan emas di negeri org, hujan batu dinegeri sendiri,baik kt negeri sndiri lg..
mmg la..btol la pepatah ni..aku g negeri org utk amik emas ja...pastu bwk la blk negeri aku..so..untung kan..x caye try wat...nescaya akan kaya cepat...(angan2 minah jenin)

berbalik pd story aku ni, bila aku dk umah smuanye jd indah...

Anda bagaimana..??

maukan bukti...?

No Hal.....No Hal...
**********************

C...C...
seolah2 brada di tgh lautan..anggap jala aku tgh belayar mngelilingi selat melaka..(>.<)

tudungku dh senget benget akibat angin...dok tgh belayar la katakan..hihiiii..


Istana aku...
haa....teruja x..agak2 korg kt mn..?




Senangnya dalam hati, dapat isteri dua..
eh2...salah2...2 lirik lagu P.Ramlee...
Whatever it is...


I LOVE MY HOUSE, MY FAMILY..
@nd...
A

No comments:





Sila2...isikan maklumat anda agar saya boleh melawat anda nanti..OK..=))

Isikan nama anda disini :
Email anda :
Link blog anda :
Entri apakah yang menarik minat anda : sukan
hiburan
fesyen
fotografi
isu semasa
cinta
gaya hidup

Click here to put a form like this on your site.

♥ ♥♥ ♥♥ ♥ CLiCk HeRe ♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...